Hem > Barn, Födelsedag > Hipp hipp

Hipp hipp

Junior fyller åtta år idag.
Åtta! Fatta! Åtta år!
Mellan födelsedagarna känns det som en hel evighet för honom. För oss vuxna så märker vi knappt att åren går – det är födelsedag på födelsedag. (Men vi blir påminda om att vi blir äldre dagligen.) Det finns säkert någon forskning om varför det upplevs så olika. Natten då han kom var den BÄSTA i mitt liv. I december förra åren fick jag ytterligare en BÄSTA natt. Så nu har jag två bästa nätter.
Jag hör min familj ligga och snusa på övervåningen. Jag borde vara världens lyckligaste.

Kategorier:Barn, Födelsedag
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 5 maj 2010 kl. 9:27

Kommentera

