Hem > Hemma > strömfullt….

strömfullt….

Jag har ström – för mycket ström. Jag kan nämligen inte stänga av min diskmaskin. Knappen vill inte hoppa ut när jag trycker på den.
Modig är jag men börja skruva på diskmaskinen ska jag nog akta mig för. Men ta hit en reparatör för en sådan liten grej… Nja.
Funderar på att installera en trådlös fjärrbrytare i uttaget.
Själv är bäste dräng, en bra sås reder sig själv, man ska inte gråta över spilld säd, osv.
Kategorier:Hemma
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 30 september 2010 kl. 20:18
  2. 30 september 2010 kl. 20:29

Kommentera

