Hem > Bil och trafik > Hämtning

Hämtning

Så äntligen har jag fått hämta min nya bil. Vilket givetvis känns bra. Det blev inte en Opel (som verkar vara en lättkörd bil). Lite högre krav har jag.

Lite lustigt så hade bilfirman lagt ut den gamla till försäljning redan den 7 maj på Blocket. Fastän jag körde den lite överallt. Tänk om det kommit någon och ville göra en snabb affär? Hade de bara frågat så kunde de fått en bild av mig.

Kategorier:Bil och trafik
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 5 april 2011 kl. 13:11

Kommentera

