Hem > Underhållning > Möller

Möller

Härom kvällen var jag iväg på en föreställning med Maria Möller. En artist jag aldrig hört talas om tidigare.
Och det kan ju vara en bra sak – att helt gå in utan förutfattade meningar. Ett blankt blad liksom.

Och jag lämnade föreställningen lika blank. Bra sångröst, både operalikt och lite rivigare. Ganska dåliga inmitationer (läste efteråt att hon var berömd för dem) och ett helt värdelöst manus. Jag skrattade en gång, när jag lämnade teatern hade jag glömt vad det var jag skrattat åt. Dessutom innehöll andra akten ett obegripligt dansnummer.

Nja, frågar någon om jag vill se henne igen så måste jag nog artigt tacka nej.
Men hon kommer till Västerås den 16/10.

Kategorier:Underhållning
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

