Hem > Konsument, Mat och dryck > Inga trumpeter

Inga trumpeter


Av en händelse (egentligen ett medvetet val) så kom jag i helgen hem med en fruktsmoothie från Innocent.

Under frukosten med dimmiga ögon så läser jag gärna på de olika förpackningarna. På tetran med jordgubbe/banan stod det:
76 pressade druvor
39 jordgubbar
2 ½ bananer
½ pressad apelsin
½ pressad citron
Inga trumpeter

Väldigt bra att veta. Nu undrar jag vad mango/passionsfrukt inte innehåller.

Jag gillar mat med humor. Jag gillar företag som har humor. Jag gillar Innocent.

Engelska hemsidan
Engelska bloggen
Skandinaviska hemsidan
Skandinaviska bloggen

Kategorier:Konsument, Mat och dryck
  1. 28 november 2009 kl. 15:07

    Äntligen en smoothie utan trumpeter! Som jag har letat. Nu återstår bara att se om Innocent finns att köpa i en butik nära mig.

  2. Bengt
    28 november 2009 kl. 18:42

    Här i Västerås fanns de på ICA Maxi en gång. Annars är det utvalda butiker i Stockholm och på Arlanda och Landvetter som Innocent finns.

  1. 16 juni 2009 kl. 21:20

Kommentera

