Hem > Hjärnspöke, Jobb > Så mycket jag! Så svenskt?

Så mycket jag! Så svenskt?

Jag har en kollega som blomstrat upp efter sommaren. Gått ner i vikt, bytt garderob och frisyr.
Samtidigt har hennes attityd förändrats, ännu gladare, ännu mer positiv och ännu hjälpsammare.
En guldkollega.

Men har jag berömt henne? Har jag gett de komplimanger som hon är värd? NEJ!! Så typiskt mig, det är ju så lätt att göra. Kanske jag är osäker på reaktionen jag (eventuellt) kommer att få? Kan det bli fel?

Nu går jag och berömmer min arbetskamrat.

Ge även du en komplimang till någon i din närhet. Det kommer kännas bra så här i slutet av veckan. Skicka vidare!

Kategorier:Hjärnspöke, Jobb
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 30 september 2008 kl. 12:28

Kommentera

