Hem > I-landet > En Älskarinnas Bekännelser

En Älskarinnas Bekännelser

Vick2ria tipsade för någon månad sedan om en blogg, En Älskarinnas Bekännelser, som jag raskt lade till de övriga 100 st i min RSS-läsare.

Oändligt bra och vackert formulerad, inget sex eller så, utan en historia om kärlek och längtan. Men så var det ju ämnet… Fortfarande ganska tabubelagt även om det är hyfsat vanligt förekommande. Både på riktigt och i tanken. Och då blir texterna ännu mer spännande och kittlande.

Men jag undrar mer och mer om det kanske är ett experiment – för att se hur reaktionen blir i kommentarerna och (som här) i andra texter. För det är lite väl utstuderat i bland. Som när författarinnas bästa väninna (Kim) ena dagen säger ”Se till att ni håller er undan, bebe. Inget är så genomskinligt som ett förälskat par” och då blir de givetvis påkomna samma kväll.

Men jag rekommenderar den verkligen.

Kategorier:I-landet
  1. 14 november 2008 kl. 11:08

    😉 jo jag undrar också fortfarande…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

