Hem > Sport > Nej

Nej

Jag har tidigare ”outat” mitt intresse för Johan Tornberg i Västerås IK. Och blir så besviken att på grund av hot väljer att sluta som tränare.

Jag känner honom inte, vi möts ibland i mejerikylen någonstans. Men det verkar vara en person som har skallen med sig. Jag ser en man som är en ledare. Att då efter några matcher ge sig på personen Johan och hans familj är helt konstigt. Jag är helt övertygad om att laget har (hade) allt under kontroll, formsvackor kommer och går. Men händelsen kommer att sänka laget.

Och något annat lag kommer i framtiden att få äran att få Johan Tornberg som coach/ledare/tränare. Med framgång, då kan den supporter som hotade hans familj sitta där. Men VIK fortfarande i Allsvenskan, för vilken etablerad tränare vill komma och arbeta med laget nu?

Kategorier:Sport
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

