Hem > Hjärnspöke, Språk och tecken > Jag är ledsen i kväll

Jag är ledsen i kväll

Mitt dåliga humör motarbetar mig. När jag gör andra ledsna värker det i mig efteråt. Och mitt dåliga humör ökar med åldern vilket gör mig orolig.

Samtidigt märker jag hur min humor minskar, alltså den jag själv utövar.

Jag har ofta för många prickar över humör, vem behöver dem? Vem vill ha dem.

  1. Anonym
    27 november 2008 kl. 21:30

    Alla kan vi ha dåliga dagar ibland… men du känner i alla fall ånger och då kan man ju be om förlåtelse…

  2. Bengt
    27 november 2008 kl. 23:43

    Det går inte att säga hur många gånger som helst.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

