Hem > Hår, Hemmaliv och så, Jul > Genomklappad

Genomklappad

draughtUnder ett antal jular har jag önskat en fatölspump men insett att jag aldrig kommer få en. Varför önskar man sig en sån? Mest därför jag gillar öl och den är flådigt snygg.

Men i år hände det, när jag slutat önska den. Uppackning och installation idag. För det första så fattade jag inte att den surrar. jag måste vara helt blåst – så klart den måste surra. Det är kylning, det är fläktar och pryttlar.

Och så droppar den, antagligen har jag gjort något fel. Nu måste jag tömma behållaren på 5 liter i den takt det droppar. Antagligen får jag sitta uppe och dricka öl hela natten. Inte helt fel, men att fortsätta även i morgon på dagen när jag skulle klippa mig hade jag inte tänkt.

Kategorier:Hår, Hemmaliv och så, Jul
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

