Hem > Hjärnspöke > Nyårslöftet

Nyårslöftet

Men jag har aldrig gett något, aldrig. När jag blev tillfrågad om jag hade något svarade jag ”Jag vet inte”, och det var ju sant. För jag hade inget.

Jag vill inte lova något jag inte kommer kunna hålla, bättre då att inte lova något. Jag är en karaktärslös person som inte kan motstå frestelser.

Däremot finns det en sak som jag tänkt på. Men vill inte utnämna det till nyårslöfte. För jag vet inte hur det fungerar med löften, borde det inte gälla hela året, vad är grejen att behöva sätta i gång med kravet redan den 2/1.

Kategorier:Hjärnspöke
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

