Hem > Spel > All in

All in

Onsdag

18:23 Ligger i soffan. Har barn överallt på mig. Klängandes, sittandes, liggandes och snackandes. Lyckas dåsa till

21:11 Ligger i soffan. Rooney har precis gjort 1-0 för ManU i matchen mot Wigan. En varm pläd och en kudde under huvudet. Jag dåsar.

00:16 Sitter i fina fåtöljen och tittar spänt på finalen i European Poker Tour. Jag ser hur de satsar, bluffar och går All in. Trött? Jag? Aldrig på tiden. Men intresset för att titta på en pokerturnering är egentligen noll.

pokerchip[Själv har jag aldrig spelat poker på det sättet – inte ens hållt i en pokermarker. Jag spelar kort alldeles för sällan. Det är ju kul. På högstadiet och gymnasiet var det annas standard att varje rast så skulle en kortlek komma fram. Bluffstopp, Chicago, Femkortspoker, Whist, Plump, Hjärter, Skitgubbe, Bridge, etc. Så kul det var.]

Kategorier:Spel
  1. Fru F
    15 januari 2009 kl. 15:16

    Det är därför du är vaken så sent om nätterna, för att du dåsar i soffan flera timmar, äntligen en förklaring, jag har undrat såååå

    *skrattar*

  2. Bengt
    15 januari 2009 kl. 15:41

    Mmmm, fast det var bara två halvtimmar.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

