Hem > Sport > Fotboll på ett annat sätt

Fotboll på ett annat sätt

nfl-logoJag fullkomligt älskar Amerikansk fotboll. Och i natt är det final, Superbowl, mellan Arizona och Pittsburg.

”Mitt” NFL-lag, Detroit, lyckades inte ta en enda seger under säsongen så jag har inte direkt en favorit i finalen. Underdogtänkandet säger Arizona men jag tror Pittsburg Steelers vinner. Fast jag är otroligt dålig på att tippa.

Kategorier:Sport
  1. Mops
    3 februari 2009 kl. 23:29

    Själv har jag blivit ett Chargersfan efter semesterresan till staterna och en livematchtitt i San Diego.

    Orkade tyvärr inte titta på Superbowl i år – men nästa år…

  2. 4 februari 2009 kl. 17:06

    Det roligaste med Superbowl är reklampauserna. 🙂

  1. 4 oktober 2009 kl. 22:54

Kommentera

