Hem > Barn, Korv, Mat och dryck > Gör mig till

Gör mig till

Barnen har länge efterfrågat spagetti och korv. Och i kväll med FF (FruFritt) passade det bra.

Jag hittade fin varmkorv från vårt lokala charkföretag, Carlströms. Kött- och smakrik. Bavette No 13 är så mycket roligare än vanlig rund spagetti och sedan Felix Ketchup med mindre socker och salt.

Inget var bra, korven var inte god, spagettin gick inte att snurra på gaffeln och ketchupen var bara konstig.

Så kan det gå när jag gör mig till. Otacksamma ungar…

Kategorier:Barn, Korv, Mat och dryck
  1. Fru F
    6 februari 2009 kl. 11:46

    Stackars. Men pastan såg ut, den ska jag testa.
    Så blir det ”kompensationspizza” ikväll då?

  2. Bengt
    6 februari 2009 kl. 12:52

    Fru F: Crepes blir det. Av pannkaksrester från igår.

  1. 27 mars 2009 kl. 18:37

Kommentera

