Hem > DVD, Film, Musik > Jag borde köpt film

Jag borde köpt film

Glömde nu när Melodifestivalshelvetet startar att ha nya filmer att se. Nästa deltävling är jag upptagen med ”The Producers” på Berns, den 28/2 lär jag sitta i en trång stuga i Sälen och på finalkvällen så är jag bjuden på födelsedagskalas/schlagerfest så då är det svårt att undvika.

Men till den 21/2 och 7/3 bör jag ha filmer.

Jag väljer på dessa fyra:

Hjälp mig: Vilka ska jag inte skaffa?

Kategorier:DVD, Film, Musik Taggar:
  1. Fru F
    8 februari 2009 kl. 14:12

    Ingen aning. Jag har bara sett The Dark knight och den var helt ok.

  2. Bengt
    8 februari 2009 kl. 23:48

    Nu var det vilken jag inte skulle skaffa.

  3. Fru F
    9 februari 2009 kl. 12:02

    haha, jag vet. Men man kan inte få svar på allt
    🙂

  4. 10 februari 2009 kl. 12:22

    du ska inte skaffa någon förutom the dark knight 😉

  5. Mops
    11 februari 2009 kl. 0:19

    Hellboy – bättre än ettan faktiskt, helt ok.
    Porco – ingen aning
    Tropic – hmm, näee, hoppa denna, bara en riktigt rolig scen i hela filmen och det är p.g.a. chockeffekt snarare än ren humor. Vet inte om svd-recensenten går på samma droger som en av karaktärerna i filmen.
    Läderlappen – funkar alltid, har inte sett än.

  1. 19 mars 2009 kl. 22:59

Kommentera

