Hem > Bok, Musik, Serie > Skalman och musiken

Skalman och musiken

Tyligen tankar Skalman ner musik till sin egenbyggda mp3-spelare. (30 000 timmar, det är nästan 3,5 års musik.) Själv fick jag min första mp3-spelare i julklapp med en ljudbok, Katedralen vid havet av Ildefonsco Falcones. Jag har inte lyssnat ännu men boken, jag har ett motstånd mot att ha grejer i örat och lyssna. Var aldrig förtjust i Walkman eller den portabla CDn heller. Jag vet inte om musiken/talet kommer för nära hjärnan. 

Jag får återkomma med en recension av boken. När jag hört den.

Kategorier:Bok, Musik, Serie Taggar:, ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

