Hem > Sport > Slutspelsblogg

Slutspelsblogg

Jag blev så glad! Domarna i ishockeyns elitserie ska blogga. Underbart att det inte bara är spelarna som gör det. För visst måste det finnas spelare som bloggar? Jag har i och för sig inte hört om någon, inom (min sport) fotbollen känns det som hela spelartrupper bloggar så det borde inte finnas någon spelare någonstans?

Men när jag hittar den blir jag besviken. Helt anonym, jag ville ha lite känslor, mothugg och liv. Domarna bör stå upp, vara starka och förklara deras beslut. Annars vill ingen läsa. Och så kan de använda sig av RSS, inte bara till artiklarna där bloggarna blandas in.

Kategorier:Sport
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

