Hem > I-landet > Tönt/knäppgök

Tönt/knäppgök

Jag har ganska många bloggare i min RSS-läsare. Döm om min förvåning då två stycken i princip skrivit samma inlägg. Bloggarna har jag fångat upp från olika håll så de bör inte känna varandra. Men det kanske Hitleresque och Jessika gör. Nu är jag förvirrad igen…

I och för sig är det inte konstigt med tanke på ämnet. De korta kärnfulla uttrycken är lämpade i detta fall.

Kategorier:I-landet
  1. 20 mars 2009 kl. 11:15

    Hehe jag är inte ensam att tänka som jag gör menar du? Spooky.

  2. Bengt
    20 mars 2009 kl. 11:43

    K: Eller hur!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

