Hem > Musik, TV > Tingeling

Tingeling

Jag blev som jag förutspådde ”tvingad” att se Melodifestivalen. Och det enda som var bra var Tingeling. Och bara för att reta Ryssland vill jag visa filmen. Och jag tror att det bara är gamla Sovjetnationer, Kina och Nordkorea som skulle kunna reagera på motsvarande sätt. Men jag håller med om att nationalsången borde lämnats i fred.

Kategorier:Musik, TV Taggar:
  1. Alex
    20 mars 2009 kl. 13:39

    Men du är ju bara bakom skärmen sån djärv :)))

  2. Bengt
    21 mars 2009 kl. 0:25

    Jag fattar inte riktigt. Gömmer vi oss inte alla bakom en skärm/tangentbord?

  1. 31 mars 2009 kl. 14:26

Kommentera

