Hem > Familjeliv, Sex > Spontansex

Spontansex

Något jag verkligen saknar som förälder är möjligheterna till spontansex. När det bara händer sådär. Som det är nu så blir det ett planerande för att kunna få ihop tid och plats. Som ska förhoppningsvis sammanfalla med att även lust och ork är med hos oss båda.

Som det är nu blir det ett planerande och förberedande som sabbar det ganska mycket. Det enda spontansexet som sker är det som vi gör på egen hand – lite sorgligt är det.

Kategorier:Familjeliv, Sex Taggar:
  1. 20 april 2009 kl. 16:49

    Jag saknar passionen mer än spontansexet! Det gäller att se till att man orkar med spontansexet när det är kväll. Eller när barnen kollar på teve. Annars är det kört 😉

  2. Bengt
    20 april 2009 kl. 19:49

    F: Passionen är också svår att få till… När barnen tittar på TV – men då blir det väl inte spontant?

  3. Anonym
    20 april 2009 kl. 22:37

    Då finns det ju hopp i alla fall så länge man VILL han spontansex.. själv vill jag inte ens ha det.. Det enda jag saknar är känslan.

  4. Bengt
    20 april 2009 kl. 22:50

    Vi kanske inte är helt överens här hemma. Men det löser sig.

  5. 22 april 2009 kl. 9:45

    Är det inte spontant när barnen tittar på teve? Jooooo, bara att hoppa upp på tvättmaskinen (inte för att det händer hemma hos mig, men jag har sett det på teve 😉 )

  6. Bengt
    22 april 2009 kl. 11:12

    ”sett det på teve” – haha

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

