Hem > DVD > Polly

Polly

pollyJag gillar TV-serier men ändå inte. Har svårt att varje vecka sätta mig ner för att följa samma program, det är så mycket som kommer i vägen. Då är det bättre att skaffa dem på DVD. Jag kan trycka på paus, fortsätta se en annan dag, byta till en fotbollsmatch, eller något.

Rome köpte jag senast, jag började se den på TV men så strulade tiderna, annat kom i vägen. Men nu när jag ser den så upptäcker jag att den kvinnliga (ibland avklädda) huvudrollsinnehavaren Atia (Polly Walker) liknar min bästa (förutom hustrun) kvinnliga vän väldigt mycket.

Är det därför jag tycker TV-serien är bra? För hon är avklädd?

Kategorier:DVD
  1. Anonym
    1 maj 2009 kl. 19:14

    Och Hur liknar de varandra dåå??? 😉

  2. Bengt
    1 maj 2009 kl. 23:22

    Ansiktet, kroppen på min kompis vet jag inget om.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

