Hem > Hemma > Dagens byxa

Dagens byxa

Jag är väldigt klädkonservativ och klär mig ungefär likadant på jobbet varje dag. Det är skjorta (under sommaren kortärmad, annars långärmad) och mörka byxor. Svarta strumpor och kavaj.

Hemma kan jag sätta på mig ett par shorts och kanske en T-tröja. Jag gillar inte träjor med tryck även om jag har börjat rucka på det något. Och nu har även något hänt på byxfronten. Dessa är nya favoriter. Lite överraskande, jag är byxchockad!

byxaidag

Kategorier:Hemma
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

