Hem > Fotboll, Tips > Hursomhelst

Hursomhelst

Jag har absolut ingen känsla för hur det kommer att gå i kvällens Champions Leaguefinal. Ena minuten har jag väldigt bra argument för att Manchester United ska vinna men helt plötsligt vänder det och jag är säker på Barcelonaseger. Messi, Henry, Ronaldo, Rooney, Vidic, Pique, Ferdinand…

Många men och många om blir det. Jag hoppas på att finalen avgörs med spelmål och vi slipper avgörande på straffsparkar.

Och vinnaren blir… Barcelona, tror jag.

Kategorier:Fotboll, Tips
  1. 28 maj 2009 kl. 12:23

    Hur kunde jag missa detta igår? Blev resultatet som du ville?

  2. Bengt
    28 maj 2009 kl. 13:50

    Jag ville väl inte så mycket. Men jag trodde att Barcelona kunde vinna.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

