Hem > IT, media och internet > Tand för tunga

Tand för tunga

Min hustrus granne på kontoret skriver krönikor i vår lokala tidning. Och hon mjölkar ibland kollegor för idéer för nästa text. Min kommentar till att vi skulle åka till Parken Zoo för att hustrun skulle kunna få steg till hennes stegräkningstävling väckte tydligen intresse hos kollegan.

Jag gillar inte att läsa om mig själv så jag kommer hoppa krönikerna i framtiden.

  1. 1 juni 2009 kl. 9:28

    Men vad fint av dig att stötta henne i stegräkningstävlingen
    Själv gick jag 6 km igår och stegräknaren visade bara 5000 steg? Jag får inte ihop det…

  2. Bengt
    1 juni 2009 kl. 10:41

    Klart jag stöttar henne, självklart!
    Jäklar vilken steglängd du måste ha. Eller så har du räknaren på fel ställe. Har du prövat strumskaftet?

  3. 1 juni 2009 kl. 16:33

    Ja, jag tror att den satt fel. Mina snygga vita byxor hade sneda fickor, så där kunde jag inte sätta den, satte den i byxan.
    Mina strumpor var så sjukt låga så de syntes inte i skorna ens… måste fundera ut ngt bra ställe…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

