Hem > Sport > Att bli uppslukad

Att bli uppslukad

Segling är inte min grej, jag vill hålla mig på land. Men jag har varit på sommarläger där det ingick segling. För ungefär 30 år sedan var jag med SjövärnskårenDalarö Skans men sen har segligen fallit i glömska.

Men jag har helt och hållet blivit uppslukad av årets upplaga av Volvo Ocean Race. Jag följer veckomagasinet på TV4 på måndagar, jag tittar på båtarnas resa på på VOR:s hemsida och läser relaterade bloggar. Nästan så jag måste åka till Stockholm nästa helg för att se på båtarna nu när de kommer från Marstrand.

Kategorier:Sport
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

