Hem > IT, media och internet > ”Goodmorning, how’s life in the fast lane?”

”Goodmorning, how’s life in the fast lane?”

Det var vad min vän Julia från Zimbabwe hälsade mig med varje morgon när vi arbetade tillsammans. Förutom att hon var väldigt trevlig så var hon dessutom en av de vackraste kvinnor jag mött.

Jag har undrat var hon är nu? Har hon barn? Är hon lycklig? Nu vet jag, jag hittade henne via Facebook, men jag är fortfarande inte helt övertygad om FB:s förträfflighet. Jag kanske hoppar av den (igen).

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

