Hem > Resa, Semester > Nedräkning mot Paris

Nedräkning mot Paris

Nu är det precis en vecka kvar till vi åker mot Paris. Vi har en lång lista på vad vi kan tänka oss att göra. Men vi är inte överens om Disneyland Paris. Å ena sidan är vi ju nästan där, å andra sidan så verkar det så kitchigt.

 

m_paris

(Kartan från flygradar.nu)

Kategorier:Resa, Semester
  1. 25 juni 2009 kl. 13:51

    Jag var där en gång när jag var 10-12 och tyckte det var urkul. Jag tror i alla fall att mina föräldrar tyckte det var lite kul också.

  2. Bengt
    25 juni 2009 kl. 15:56

    Mmmm, jag har ju en som är 12. Fast han gillar inte åkattraktioner.
    Inträdet totalt för oss blir 194€, det är dryga 2000 :-. Huvva!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

