Hem > Hemma > Hur naken ska man vara?

Hur naken ska man vara?

Jag tycker att SvDs idagartiklar är intressanta. Nu senast om nakenhet. Själv har jag inga problem med det. Däremot tycker jag att det handlar ganska mycket om respekt för andra som inte tycker lika.

Att respektera andras åsikter, känslor och idéer är viktigt för mig. Tyvärr finns det många som inte kan det. De sätter sig själva i centrum utan att tänka på andra. Man behöver inte köra skateboard mitt på trottoaren, blåsa ut rök medvetet mot andra eller missbruka mobiltelefonen genom att tala in den på öppen gata. Samma sak med nakenhet, alla är inte lika intresserade.

Kategorier:Hemma
  1. 18 juli 2009 kl. 13:44

    Jag håller med! Att vara diskret är att visa hänsyn.

    Vilken trevlig blogg du har. Jag landade här via en av dina kommentarer på en annan blogg. Hit kommer jag tillbaka.

  2. Bengt
    19 juli 2009 kl. 0:01

    Tack för snälla ord.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

