Hem > Hemma > Det man betalar för

Det man betalar för

Nu utreder Ryan Air ståplatser på sitt flyg. Och som vanligt när det gäller deras idéer så blir allmänheten upprörd. Är det inte bra med alternativ?

Jag och Junior flög till London efter han fyllde nio år. Med Ryan Air. Det gick bra men vi fick vad vi betalade för. Å andra sidan så flög vi hela familjen i somras till Paris för ett väldigt bra pris. Och det hade vi inte fått om inte lågprisbolagen (som Ryan Air) pressat de gamla klassiska bolagen.

Kategorier:Hemma
  1. theernst
    23 juli 2009 kl. 23:14

    Men det finns så många lågprisbolag som erbjuder bra service så att man slipper sitta och hålla sitt mantra ”jag fick det jag betalar för, jag fick åka billigt, jag fick…” och så ruskigt billiga är de inte när fått med alla avgifter… /en från nöjd till skit-trött ryanairpassagerare

  2. Bengt
    6 augusti 2009 kl. 16:03

    Vi åkte SAS till Paris för väldigt bra pris. Men då bokade vi tidigt, redan i mars.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

