Hem > Jobb, Konsument > A visit from Britain (again)

A visit from Britain (again)

Jag skulle kunna kopiera den text jag skrev för två år sedan.

Nyss ringde det på dörren, en käck kille ville visa upp olika stensorter som han kunde lägga på min uppfart. Jag tackade givetvis nej, jag klarar det själv (om jag måste). Jag köper dessutom inget direkt i dörröppningen, det är en ganska bra regel.

I flera veckor har jag sett brittiska lastbilar runt om i stan letandes jobb. Nordirländska sten- och asfaltsläggare som överallt verkar lämna undermåliga resultat efter sig och allmänt stök där de drar fram. Det enda sättet att bli av med dem är att ingen köper deras tjänster, så enkelt är det. Då finns inte marknaden kvar i Sverige för dem.

Några av årets artiklar:

Kategorier:Jobb, Konsument
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

