Hem > Bok, Politik > Höra röster

Höra röster

När det gäller vissa författare hör jag deras röst i huvudet när jag läser. Det kan handla om Herman Lindqvist, Jan Guillou eller Torsten Ehrenmark. Rösterna kommer i huvudet. (Därför läser jag inte längre Guillou.)

Lika så när jag läser Alla dessa dagar, Carl Bildts blogg. Han finns då i mitt huvud, rösten finns där hela tiden. Jag har läst där för första gången den här veckan, givetvis med anledning av relationerna SverigeIsrael.

Kategorier:Bok, Politik
  1. Mops
    24 augusti 2009 kl. 13:21

    Jag upplever detsamma när jag läser Kalle Anka, jobbigt.

    Problemet är dessutom att jag alltid ljudar högt.

  2. 24 augusti 2009 kl. 18:10

    Vad fräsch din blogg var idag 🙂

  3. Bengt
    24 augusti 2009 kl. 20:12

    Mops: Du får leta efter en serie utan pratbubblor.
    FruF: Det var dags att förändra lite.

  4. Mops
    25 augusti 2009 kl. 17:10

    Pratbubblor är gjorda för att pratas, det hörs ju på namnet.

    Förresten så har kommentarerna här i din blogg fått fina bubblor, gissa om jag högläser… 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

