Hem > Hemma, Musik, Sport > Idol, ESC, NFL

Idol, ESC, NFL

Jag sitter och tittar på NFL varje sen söndag. Om jag inte skulle arbeta i morgon skulle säkert matchen som börjar halv tre även kunna slinka med. Jag är så oändligt faschinerad av sporten.

Samtidigt går jag negativt igång på Idol, ESC och Melodifestivalen och kan inte förstå hur det måste följas in i minsta detalj. Hur de tävlingarna helt förstör familjens liv. Skillnaden är att mitt intresse stör inte utan jag odlar det när de andra sover. Men besattheten kan vara ganska lika.

Nu tillbaka till Viasat Sport och NFL.com.

Kategorier:Hemma, Musik, Sport
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

