Hem > Ekonomi, Hälsa och sjukdom > Testamente

Testamente

Min mamma håller på att dö. I natt, om en vecka. Kanske om en månad men det är osannolikt. Vi talade om vad hon vill. Sen.

Jag bryr mig inte ett dugg. Min syster reagerade. Vi är olika, min mamma har gjort mig så mycket ont så det går inte att föreställa sig. Inte fysiskt men psykiskt. Hon är orsaken till den jag är, eller den jag kunde vara. Men jag ville annat.

  1. Fru F
    9 december 2009 kl. 10:15

    Fast vad tråkigt ändå.

  2. Bengt
    9 december 2009 kl. 23:19

    Jo, men så kan det bli.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

