Hem > Hjärnspöke > Barnslig

Barnslig

SvT har fått uppdraget att sända bröllopet mellan Victoria och Daniel nästa år. Tydligen var kungen lite sur på TV4 och hur de sände Nobelpriset 2007 och Nationaldagen tidigare i år.

Han reagerar väldigt barnsligt tycker jag. Sen anser jag förstås att det inte behöver TV-sändas alls, hovet borde själv betala för det och monarkin avskaffas. Men det är ju jag det.

Kategorier:Hjärnspöke
  1. ...
    11 december 2009 kl. 3:28

    Barnsligt? Du är ju verkligen inte intelligent alls.

  2. Elisa
    18 december 2009 kl. 12:23

    jag tycker bengt ska bli kung

  3. Bengt
    18 december 2009 kl. 13:48

    …: Jag förstår inte vad det har med intelligens att göra. Det är en åsikt.
    Elisa: Tack! Hellre president. Men det är inget jag strävar efter.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

