Hem > Hjärnspöke > Bara bakåt

Bara bakåt

Jag har en återkommande dröm. Ni vet de transportband som kan hittas på flygplatser, mellan terminaler, en platt ”rulltrappa” där man går för att komma snabbare fram.

Jag går på ett sådant och allt går bra men så vänder det plötsligt riktning och jag börjar backa. Försöker springa, springa, springa för att komma fram till den person i andra ändan av bandet som ställde om åt vilket håll bandet ska gå. Och så, helt plötsligt rullar jag framåt igen. Jag lugnar ner mig och flyter vidare. Men så vänder det igen. Hela tiden.

Kategorier:Hjärnspöke
  1. 8 december 2010 kl. 23:41

    Låter stressande. Har du mycket på gång nu som kan vara orsaken till drömmen?

  2. Fru F
    27 december 2010 kl. 16:09

    svårtolkat? egentligen inte…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

